Om sekretariatet

Sekretariatet i Servicecentret består af et team på syv medarbejdere inklusiv hospitalenheden bæredygtighedskonsulent, der varetager en lang række overordnede administrative opgaver på tværs af servicefunktioner, afsnit og matrikler i Hospitalsenhed Midt.

Sekretariatet er hovedindgangen til alle afsnit i Servicecentret og har en bred kontaktflade til både medarbejdere og ledere i hele Hospitalsenhed Midt. Det er også her center- og afsnitsledere får sekretariatsbistand til faste opgaver som mødebooking, referatskrivning, journalisering og posthåndtering m.m.

Derudover løser sekretariatet en lang række ad hoc opgaver, fx grafiske opsætninger, kommunikationsopgaver og support i kraft af superbrugerfunktion på diverse it-systemer.

Sekretariatet løser opgaver i fællesskab, men hver medarbejder har også deres egne ansvarsområder. Herunder ligger for eksempel ansvaret for HR- og økonomiopgaver samt registrering i PDC VagtPlan for nogle af  Servicecentrets afsnit, kvalitetsopgaver internt i Servicecentret og på tværs af Hospitalsenhed Midt samt en koordinerende rolle vedr. kompetenceløft.

Anette Tolstrup

Souschef

Leder af Servicecentrets Sekretariat / Information samt HE Midt Indkøb og Logistik

Tlf. 78 44 20 40

Skriv til Anette