Om Indkøb og Logistik

Der bruges hver dag et stort antal varer i Hospitalsenhed Midt. Det er Indkøb og Logistiks opgave at sikre, at alle afdelinger forsynes med de rette varer i de rette mængder.

Arbejdsopgaverne indebærer indkøb/varebestilling, varemodtagelse, varelevering og påpladslægning i de kliniske afsnit. Afsnittet er også ansvarlig for indretning af BRIK-skabe i hospitalernes depotrum.

Derudover varetager afsnittet logistikopgaver, hvor der dagligt transporteres post og prøver og linned rundt på hospitalet. Afsnittet er også ansvarlig for afhentning af affald samt transport af madvogne med patientforplejning til afdelingerne.

I Indkøb og Logistik findes yderligere en administrativ hotlinefunktion, der supporterer hospitalernes personale og håndterer kontakten til vareleverandører.

Indkøb og Logistik servicerer ikke kun matriklerne i Hospitalsenhed Midt, men også stabe, sociale institutioner, Psykiatrien og Præhospitalet i forbindelse med indkøb.

Anette Tolstrup

Souschef

Leder af Servicecentrets Sekretariat / Information samt HE Midt Indkøb og Logistik

Tlf. 78 44 20 40

Skriv til Anette

Thomas Brandt Jakobsen

Teamleder

Logistik og vareforsyning 

Tlf. 78 44 22 71

Skriv til Thomas

Poul-Erik Hebsgaard

Teamleder

Miljøteam 

Tlf. 78 44 20 10

Skriv til Poul-Erik