På regionshospitalerne i Viborg, Skive, Silkeborg og Hammel Neurocenter benyttes hver dag et stort antal varer. Det er HE Midt Indkøb og Logistiks opgave at sikre, at alle afdelinger forsynes med de rette varer og i de rette mængder.

Arbejdsopgaverne indebærer indkøb/varebestilling, varemodtagelse, varelevering og påpladslægning i de kliniske afsnit.

Afsnittet er også ansvarlig for indretning af BRIK-skabe i hospitalernes depotrum. Derudover varetager afsnittet logistikopgaver, hvor der dagligt transporteres post og prøver og linned rundt på hospitalet. Afhentning af affald samt transport af madvogne med patientforplejning til afdelingerne er afsnittet også ansvarlig for.

I HE Midt Indkøb og Logistik findes yderligere en administrativ hotlinefunktion, der supporterer hospitalernes personale og håndterer kontakten til vareleverandører.

HE Midt indkøb og logistik servicere ikke kun HE Midts fire matrikler, men også Stabe, Psykiatrien, de sociale institutioner og Præhospitalet (herunder lægebil, ambulancer og helikopter) i forbindelse med deres indkøb.

 

Anette Tolstrup

Souschef

Leder af Servicecentrets Sekretariat / Information samt HE Midt Indkøb og Logistik

Tlf. 78 44 20 40

Skriv til Anette

Thomas Brandt Jakobsen

Koordinerende teamleder 

Logistik og vareforsyning 

Tlf. 78 44 22 71

Skriv til Thomas

Poul-Erik Hebsgaard

Koordinator

Miljøteam 

Tlf. 78 44 20 10

Skriv til Poul-Erik 

Martin Tørring

Koordinator

BRIK-team

Tlf. 78 44 22 58 

Skriv til Martin 

Kontakt Indkøb og Logistik

Indkøb og Logistik

Tlf. 78 44 24 00 

Telefontid: 

Mandag - torsdag Kl. 08.00-15.00 

Fredag Kl. 08.00-14.00

Skriv til Indkøb og Logistik 

Adresse

Heibergs Alle 6D
8800 Viborg

Parkering P4
Indgang D