Indkøb og Logistik
På regionshospitalerne i Viborg, Skive, Silkeborg og Hammel Neurocenter benyttes hver dag et stort antal varer. Det er HE Midt Indkøb og Logistiks opgave at sikre, at alle afdelinger forsynes med de rette varer og i de rette mængder.
Arbejdsopgaverne indebærer indkøb/varebestilling, varemodtagelse, varelevering og påpladslægning i de kliniske afsnit.
Afsnittet er også ansvarlig for indretning af BRIK-skabe i hospitalernes depotrum. Derudover varetager afsnittet logistikopgaver, hvor der dagligt transporteres post og prøver og linned rundt på hospitalet. Afhentning af affald samt transport af madvogne med patientforplejning til afdelingerne er afsnittet også ansvarlig for.
I HE Midt Indkøb og Logistik findes yderligere en administrativ hotlinefunktion, der supporterer hospitalernes personale og håndterer kontakten til vareleverandører.
HE Midt indkøb og logistik servicere ikke kun HE Midts fire matrikler, men også Stabe, Psykiatrien, de sociale institutioner og Præhospitalet (herunder lægebil, ambulancer og helikopter) i forbindelse med deres indkøb.
Anette Tolstrup
Souschef
Leder af Servicecentrets Sekretariat / Information samt HE Midt Indkøb og Logistik
Tlf. 78 44 20 40
Thomas Brandt Jakobsen
Koordinerende teamleder
Logistik og vareforsyning
Tlf. 78 44 22 71