God, effektiv og smidig administration er afgørende for, at Hospitalsenhed Midts ledere og kliniske medarbejdere kan fokusere på patienternes pleje og behandling.
Administrationen er derfor en central del af hospitalsenhedens drift, udvikling og hverdag. Vores opgave er at støtte hospitalsledelse, afdelinger og centre i opgaven med at skabe optimale patientforløb og gode, trygge rammer om medarbejdernes arbejdsliv.
Vores arbejde spænder over en bred vifte af områder, herunder økonomi, planlægning, sekretariatsbetjening, forskning, løn, arbejdsmiljø, uddannelse, personaleforhold, sundheds-it, kvalitetsarbejde, innovation og kommunikation.
Uanset opgaven, sætter vi en ære i at være servicemindede og løse de mange og ofte komplekse opgaver effektivt, i en god proces og med høj faglig kvalitet.
Administrationens medarbejdere arbejder alle selvstændigt og med stor fleksibilitet, i det omfang arbejdsfællesskaber og opgaver tillader det. Vores opgaver er ofte komplekse og kræver et tæt samarbejde med kolleger andre steder i hospitalsenheden, regionen eller på tværs af sektorer.
Vi tror på, at vi står stærkest, når vi giver plads til forskellighed og viser respekt for hinandens opgaver, kompetencer og personlighed. Vi vil hinanden kollegialt både i hverdagen og til sociale arrangementer, og du vil altid kunne få hjælp fra en kollega, hvis du har brug for det.
Samtidig har vi løbende fokus på at forbedre vores egen og hospitalsenhedens opgaveløsning og gør gerne brug af digitalisering for at skabe effektive løsninger til gavn for både nutidens og fremtidens patienter og personale.