Om staben

Ledelsessekretariatet er en stabsfunktion, som består af Ledelsessekretariatet og Kommunikation. 

De to stabe servicerer hospitalsledelsen, stabsfunktioner, afdelingsledelser og medarbejdere.

Sekretariatet

Hovedopgaverne i ledelsessekretariatet er:

  • Postbehandling og styring af administrativt arkiv og sagsjournaler (ESDH/SBSYS)
  • Eksterne mødebestillinger
  • Koordinering af møder og sagsbehandling for hospitalsledelsen
  • Erstatnings- og klagesager
  • Råd og vejledning om sundhedsloven og klage- og erstatningsansvarsloven.
  • Juridiske fortolkningsopgaver
  • Forsikringer
  • Sekretariatsfunktion ifm. internationalt samarbejde, besøg mv.
  • Sekretariatsfunktion for diverse fonde og legater.

Kommunikation

Kommunikations primære opgave er at understøtte hospitalsenheden og de fire regionshospitaler i forhold til kommunikative opgaver både internt og eksternt. 

Blandt opgaverne i Kommunikation er:

  • Hospitalsenhedens NYHEDSbrev
  • Hjemmeside, intranet og patientinformation
  • Sociale medier
  • Pressekontakt
  • Kommunikationsrådgivning
  • Foto og video.

Pressen er altid velkommen til at henvende sig med spørgsmål og hjælp til at komme i kontakt med relevante personer.

Læs mere i vores presserum

Ledelse

Kommunikations- og Sekretariatschef Cecilia Honores Møller

Cecilia Honores Møller

Kommunikations- og Sekretariatschef

Telefon: 40 79 26 09

Kontakt

Kommunikation

Pressetelefon

  • 78 44 11 20

Telefontid: 

  • Mandag - torsdag fra kl. 8.00-15.30
  • Fredag fra kl. 8.00-15.00

Adresse

Kommunikation
Toldbodgade 12M, etage 7 
8800 Viborg

Send mail til Kommunikation

Ledelsessekretariatet

Telefon

  • 78 44 11 00

Telefontid:

  • Mandag - torsdag fra kl. 8.00-15.30
  • Fredag fra kl. 8.00-15.00

Adresse

Ledelsessekretariatet 
Heibergs Allé 6D
8800 Viborg

Send mail til Ledelsessekretariatet