Ledelsessekretariatet og Kommunikation
Vi servicerer ledelse og medarbejdere indenfor blandt andet sagsbehandling, møder, presse og web. Find kontaktoplysninger på ledelse og læs om staben.
Om staben
Ledelsessekretariatet er en stabsfunktion, som består af Ledelsessekretariatet og Kommunikation.
De to stabe servicerer hospitalsledelsen, stabsfunktioner, afdelingsledelser og medarbejdere.
Sekretariatet
Hovedopgaverne i ledelsessekretariatet er:
- Postbehandling og styring af administrativt arkiv og sagsjournaler (ESDH/SBSYS)
- Eksterne mødebestillinger
- Koordinering af møder og sagsbehandling for hospitalsledelsen
- Erstatnings- og klagesager
- Råd og vejledning om sundhedsloven og klage- og erstatningsansvarsloven.
- Juridiske fortolkningsopgaver
- Forsikringer
- Sekretariatsfunktion ifm. internationalt samarbejde, besøg mv.
- Sekretariatsfunktion for diverse fonde og legater.
Kommunikation
Kommunikations primære opgave er at understøtte hospitalsenheden og de fire regionshospitaler i forhold til kommunikative opgaver både internt og eksternt.
Blandt opgaverne i Kommunikation er:
- Hospitalsenhedens NYHEDSbrev
- Hjemmeside, intranet og patientinformation
- Sociale medier
- Pressekontakt
- Kommunikationsrådgivning
- Foto og video.
Pressen er altid velkommen til at henvende sig med spørgsmål og hjælp til at komme i kontakt med relevante personer.
Ledelse
Cecilia Honores Møller
Kommunikations- og sekretariatschef
Tlf. 40 79 26 09