Om staben
Ledelsessekretariatet er en stabsfunktion, som består af Ledelsessekretariatet og Kommunikation.
De to stabe servicerer hospitalsledelsen, stabsfunktioner, afdelingsledelser og medarbejdere.
Sekretariatet
Hovedopgaverne i ledelsessekretariatet er:
- Postbehandling og styring af administrativt arkiv og sagsjournaler (ESDH/SBSYS)
- Eksterne mødebestillinger
- Koordinering af møder og sagsbehandling for hospitalsledelsen
- Erstatnings- og klagesager
- Råd og vejledning om sundhedsloven og klage- og erstatningsansvarsloven.
- Juridiske fortolkningsopgaver
- Forsikringer
- Sekretariatsfunktion ifm. internationalt samarbejde, besøg mv.
- Sekretariatsfunktion for diverse fonde og legater.
Kommunikation
Kommunikations primære opgave er at understøtte hospitalsenheden og de fire regionshospitaler i forhold til kommunikative opgaver både internt og eksternt.
Blandt opgaverne i Kommunikation er:
- Hospitalsenhedens NYHEDSbrev
- Hjemmeside, intranet og patientinformation
- Sociale medier
- Pressekontakt
- Kommunikationsrådgivning
- Foto og video.
Pressen er altid velkommen til at henvende sig med spørgsmål og hjælp til at komme i kontakt med relevante personer.
Ledelse

Cecilia Honores Møller
Kommunikations- og sekretariatschef
Tlf. 40 79 26 09