Vi servicerer ledelse og medarbejdere indenfor blandt andet sagsbehandling, møder, presse og web. Find kontaktoplysninger på ledelse og læs om staben.

Om staben

Ledelsessekretariatet er en stabsfunktion, som består af Ledelsessekretariatet og Kommunikation. 

De to stabe servicerer hospitalsledelsen, stabsfunktioner, afdelingsledelser og medarbejdere.

Sekretariatet

Hovedopgaverne i ledelsessekretariatet er:

  • Postbehandling og styring af administrativt arkiv og sagsjournaler (ESDH/SBSYS)
  • Eksterne mødebestillinger
  • Koordinering af møder og sagsbehandling for hospitalsledelsen
  • Erstatnings- og klagesager
  • Råd og vejledning om sundhedsloven og klage- og erstatningsansvarsloven.
  • Juridiske fortolkningsopgaver
  • Forsikringer
  • Sekretariatsfunktion ifm. internationalt samarbejde, besøg mv.
  • Sekretariatsfunktion for diverse fonde og legater.

Kommunikation

Kommunikations primære opgave er at understøtte hospitalsenheden og de fire regionshospitaler i forhold til kommunikative opgaver både internt og eksternt. 

Blandt opgaverne i Kommunikation er:

  • Hospitalsenhedens NYHEDSbrev
  • Hjemmeside, intranet og patientinformation
  • Sociale medier
  • Pressekontakt
  • Kommunikationsrådgivning
  • Foto og video.

Pressen er altid velkommen til at henvende sig med spørgsmål og hjælp til at komme i kontakt med relevante personer.

Læs mere i vores presserum

Ledelse

Kommunikations- og Sekretariatschef Cecilia Honores Møller

Cecilia Honores Møller

Kommunikations- og Sekretariatschef

Telefon: 40 79 26 09

Kontakt

Kommunikation

Pressetelefon

  • 78 44 11 20

Telefontid: 

  • Mandag - torsdag fra kl. 8.00-15.30
  • Fredag fra kl. 8.00-15.00

Adresse

Kommunikation
Toldbodgade 12M, etage 7 
8800 Viborg

Send mail til Kommunikation

Ledelsessekretariatet

Telefon

  • 78 44 11 00

Telefontid:

  • Mandag - torsdag fra kl. 8.00-15.30
  • Fredag fra kl. 8.00-15.00

Adresse

Ledelsessekretariatet 
Heibergs Allé 6D
8800 Viborg

Send mail til Ledelsessekretariatet