Kvalitet og Forbedring
Kvalitet og Forbedring arbejder målrettet på at styrke kvaliteten i Hospitalsenhed Midt. Find kontaktoplysninger på ledelse og læs om staben.
Om staben
Kvalitet og Forbedring arbejder målrettet på at styrke kvaliteten og i Hospitalsenhed Midt til gavn for patienterne. Vi har fokus på kvalitetssikring, udvikling og problemløsning i samarbejde med klinikken og andre samarbejdspartnere.
Kvalitet og Forbedring har en bred opgaveportefølje indenfor kvalitetsarbejdet.
Vi løser blandt andet opgaver vedrørende:
- e-Dok
- Kvalitetssikring af instrukser og retningslinier for det kliniske arbejde
- Monitorering
- Innovation
- Tværsektorielt samarbejde
- Patientsikkerhed
- Hygiejne.
Det er vores mål at sikre grundlaget for, at vores patienter oplever gode sammenhængende og effektive behandlingsforløb.
Vi har fokus på at sikre:
- Sundhedsydelser af høj faglig, patientoplevet og organisatorisk kvalitet og sikkerhed
- Et samarbejdende og sammenhængende sundhedsvæsen med patienten som partner.